U Mostaru otvoren MADO: Savršen recept tradicije grada i delicija

Danas ovaj lanac ima više od 300 objekata u Turskoj i oko 100 restorana u 30 zemalja, među kojima su Njemačka, Francuska, Kanada, Kina i zemlje Zaliva

U staroj jezgri grada Mostara danas je otvoren MADO restoran koji je u grad historijske tradicije donio tradiciju pravljenja sladoleda i drugih delicija iz Turske koja datira još od 19. stoljeća. Milionska investicija donijela je osim delicija i nova radna mjesta.

MADO je širom svijeta prepoznat po autentičnom sladoledu koji će zasigurno od danas osvajati i nepca posjetilaca u Mostaru kao i današnjih gostiju, poslovnih partnera i predstavnika grada Mostara koji su prisustvovali svečanom otvorenju.

Brend potiče iz Kahramanmaraša, gdje porodična slastičarska tradicija datira još iz 19. stoljeća, dok kao MADO posluje od 1991. godine.

Investitor MADO objekta u Mostaru kao i ranije u Sarajevu je Herbal Group, a njen vlasnik Hussain Alnassar je kazao da je veoma lijepa priča u pozadini pokretanja MADO-a u BiH.

“Prvi razlog zašto smo danas u Mostaru je taj da smo željeli proširiti ponudu i domaćinstvo za sve posjetioce. U mnogim državama sadržaji privlače turiste, ali u Bosni i Hercegovini je drugačije. Turisti su već ovdje i onda smo odlučili da im ponudimo kvalitet”, kazao je Alnassar.

Dodao je da BiH treba kvalitet i da je kroz poslovanje drugih franšiza u sklopu Herbal Groupa uvidio da da bh. ljudi vole vidjeti kvalitet te da ga cijene.

Alnassar je kazao da u budućnosti planiraju širiti MADO i u BiH, ali i u zemljama regije jer posjeduju prava franšize za zemlje regije.

Najveći MADO specijalitet je sladoled i pravi se od kozijeg mlijeka, a tu su i druge tradicionalne turske slastice, bogati doručci i jedinstvenu ambijent koji spaja moderni ugostiteljski standard i orijentalnu tradiciju.

“Ovo je najbolji sladoled. MADO je ustvari skraćenica od riječi Maraş, grada Kahramanmaraş u Turskoj, poznatom kao rodno mjesto ovog specijalnog turskog sladoleda, dok Dondurma znači sladoled pa je tako nastao MADO. Ovaj kvalitet morate probati kada dođete u Mostar”, zaključio je Alnassar.

Vlasnik MADO-a Mehmet Kanbur je u kratkom obraćanju prisutnima kazao da je mnogo sretan što MADO otvara svoja vrata u Mostaru te da je počašžen današnjom posjetom i energijom.

Generalna menadžerica Herbal Group Danijela Šahat je u izjavi za medije istakla da Alnassar uvijek teži tome da u BiH dovede svjetske brendove te da je ova investicija ustvari realizacija još jedne želje i vizije.

“Osim investicije, ovdje smo otvorili i nova radna mjesta, u grupaciji sada imamo više od 140 zaposlenih i MADO je nešto što će uskoro biti i u regiji pa će ovi turski brendovi biti dostupni u cijeloj regiji, a do tada u njima možete uživati u Sarajevu i Mostaru”, izjavila je Šahat te dodala da je samo u Mostaru uloženo više od milion KM.

Danas ovaj lanac ima više od 300 objekata u Turskoj i oko 100 restorana u 30 zemalja, među kojima su Njemačka, Francuska, Kanada, Kina i zemlje Zaliva.

Mostar je, uz Sarajevo, drugi grad u Bosni i Hercegovini u kojem je otvoren MADO restoran, što potvrđuje potencijal Hercegovine kao važne gastronomske i turističke destinacije.

Ponuda u Mostaru obuhvata bogat meni: tradicionalne turske doručke poput serpme i menemena, topla jela i peciva, razne baklave i kolače, te svjetski poznati MADO sladoled.

Posebna pažnja posvećena je kvaliteti i higijeni, a osoblje prolazi specijalizovane obuke u Istanbulu kako bi se standardi brenda u potpunosti prenijeli na domaće tržište.

Dolazak MADO restorana u Mostar donosi novu dimenziju ugostiteljske ponude grada na Neretvi, a očekuje se da će privući i domaće goste i brojne turiste koji žele doživjeti dio prave turske gastronomske tradicije u srcu Hercegovine.