Dolovac za Turistički.ba o novom zvaničnom logu: Radi se o destinacijskom logotipu sa jedinstvenim turističkim vizualnim prikazom općine Travnik

Radi se o destinacijskom logotipu sa jedinstvenim turističkim vizualnim prikazom općine Travnik kao brend turističke destinacije. Namijenjen je prevashodno za  korištenje članicama i drugim turističkim organizacijama u promotivne svrhe

Zvanični logo općine Travnik kao turističke destinacije javno je predstavljen na sajmu informacijskih tehnologija IT Reboot.

U sklopu IT Reboota održan je i Challenge, a projektni zadatak koji su mladi bili uključivao je implementaciju loga u kreiranje web aplikacije za turističke sadržaje u Travniku.

Direktor Zajednice turizma općine Travnik Samer Dolovac kaza je za Turistički.ba, da je nakon višemjesečnog rada tim za brendiranje općine Travnik kao turističke destinacije jednoglasno odlučio da je najbolje rješenje, odnosno autorski rad Stanislava Nikolića iz Novog Travnika. Njegov prijedlog izabran je putem javnog poziva na koji je pristiglo još 19 drugih idejnih rješenja.

“Radi se o destinacijskom logotipu sa jedinstvenim turističkim vizualnim prikazom općine Travnik kao brend turističke destinacije. Namijenjen je prevashodno za  korištenje članicama i drugim turističkim organizacijama u promotivne svrhe. Također se na osnovu istog planira koncipirati marketing aktivnosti općine Travnik kao turističke destinacije” – rekao je Dolovac.