Zašto su nagrade u turizmu važne?

Jačaju ugled i prepoznatljivost brenda na lokalnom i internacionalnom nivou

1. Jačaju ugled i prepoznatljivost brenda na lokalnom i internacionalnom nivou

Prva stvar o kojoj kupci razmišljaju kada žele kupiti proizvod ili uslugu jest pouzdanost i ugled pružaoca usluge. Biti dijelom promo-kampanje koja dolazi uz proces i selekciju najboljih u industriji omogućava i direktno doprinosi prepoznatljivosti brenda i podizanju povjerenja budućih kupaca.

2. Jačaju povjerenje stakeholdera i partnera

Nagrade u turizmu mogu pomoći pri razvijanju kvalitetnijih odnosa sa kupcima, investitorima, dobavljačima, partnerima i medijima. Osvajanje poslovnih nagrada doprinosi jačanju profila Vaše kompanije te povećanom interestu dobavljača i investitora.

3. Stimuliraju uposlenike/ice

Iako nagrade ne utiču direktno na naknade zaposlenima ili bonuse, one i dalje mogu biti odličan motivator za zaposlene, jer doprinose jačanju povjerenja u poslodavca. Nagrada će također poslužiti kao podsjetnik na naporan rad koji je uložen u razvoj turističkog proizvoda.

4. Privlače talente i kvalitenu radnu snagu

Nagrade povećavaju prestiž kompanije, koja na taj način postaje zanimljivija potencijalnim uposlenicima. Uzimajući u obzir nedostatak radne snage u turizmu ovo je veliki bonus za kompanije.

5. Otvara mogućnosti umrežavanja i novih partnerstava

Osvajanje nagrada je odličan način da upoznate druge poslovne lidere, posebno ako ste u industriji poput turizma, koja je vrlo konkurentna. Postoje mnoge mogućnosti umrežavanja koje dolaze s nagradama.

(Privredna komora FBiH)