Jačaju ugled i prepoznatljivost brenda na lokalnom i internacionalnom nivou
Zašto su nagrade u turizmu važne?

1. Jačaju ugled i prepoznatljivost brenda na lokalnom i internacionalnom nivou
Prva stvar o kojoj kupci razmišljaju kada žele kupiti proizvod ili uslugu jest pouzdanost i ugled pružaoca usluge. Biti dijelom promo-kampanje koja dolazi uz proces i selekciju najboljih u industriji omogućava i direktno doprinosi prepoznatljivosti brenda i podizanju povjerenja budućih kupaca.
2. Jačaju povjerenje stakeholdera i partnera
Nagrade u turizmu mogu pomoći pri razvijanju kvalitetnijih odnosa sa kupcima, investitorima, dobavljačima, partnerima i medijima. Osvajanje poslovnih nagrada doprinosi jačanju profila Vaše kompanije te povećanom interestu dobavljača i investitora.
3. Stimuliraju uposlenike/ice
Iako nagrade ne utiču direktno na naknade zaposlenima ili bonuse, one i dalje mogu biti odličan motivator za zaposlene, jer doprinose jačanju povjerenja u poslodavca. Nagrada će također poslužiti kao podsjetnik na naporan rad koji je uložen u razvoj turističkog proizvoda.
4. Privlače talente i kvalitenu radnu snagu
Nagrade povećavaju prestiž kompanije, koja na taj način postaje zanimljivija potencijalnim uposlenicima. Uzimajući u obzir nedostatak radne snage u turizmu ovo je veliki bonus za kompanije.
5. Otvara mogućnosti umrežavanja i novih partnerstava
Osvajanje nagrada je odličan način da upoznate druge poslovne lidere, posebno ako ste u industriji poput turizma, koja je vrlo konkurentna. Postoje mnoge mogućnosti umrežavanja koje dolaze s nagradama.
(Privredna komora FBiH)
Novosti

Error: No posts available for this Facebook ID
Povezano